Alla inlägg den 29 april 2016

Av Madeleine Sundström - 29 april 2016 21:04

God kväll! Det va ett tag sen man skrev och här kommer en liten uppdatering medans karln är inne i duschen!
I tisdags så åkte jag iväg för att kolla på två hästar som jag hade fått ett mejl om att dom behövde komma ut och röra sig och jag längtar ju nå otroligt efter att få komma upp på hästryggen igen, så for dit och det slutade med att jag fick prov rida en av hästarna :) fick sällskap av en trevlig tjej som berättade om hästarna och visade lite ridvägar osv.. Så på tisdag ska vi ta en tripp med hästarna igen :) och karln peppar mig då jag får dåligt samvete att åka iväg men han tycker de är bra att jag kommer iväg och gör nått som jag tycker om att göra :)

Imorse åt jag frukost med bara flickorna då sonen åkte till sin far redan igår och det är de första året som han inte är hemma på Valborg, känns jätte konstigt.. Man saknar ju verkligen skrutten när han inte är hemma, han må vara bråkig ibland men vilket barn är inte de liksom :)
Imorron ska vi äntligen hämta hem husvagnen :) de känns verkligen som vår när man får hem den :)
Ne nu kom maken ut från duschen så nu blir de lite att spela lite innan vi myser ner oss i sängen :)

Hörs Fru S

Ovido - Quiz & Flashcards