Alla inlägg den 25 april 2016

Av Madeleine Sundström - 25 april 2016 07:28

Inatt har den minsta krånglat nå fruktansvärt och man önskar att man kunde först varför! Vaknat upp och gråtit sisådär 20 ggr, så lite trött har man all rätt att vara ;) dom stora sover än medans den lilla och jag har varit vakna sen ca 1 timme tillbaka! Idag bär de av in till stan för att jag måste in till fk och prata med dom och sen letar vi efter en lekpark så barnen får leka av sig :) senare när gubben kommit hem och vi har ätit så ska jag in till stan och storhandla helt själv ;) för övrigt blir de en lugn dag!
Igår tog vi oss ut op en cykeltur med barnen jag och Åsa, och stolt mamma jag är då sonen orkade cykla i tre km utan att gnälla eller gå, klev av cykeln någon gång bara i en uppförsbacke men vissa då tog han sig upp med cykla :) han börjar ju bli så stor :) ?
Nu ska jag ta min busunge då hon bara hittar på en massa bus ;)

Höres/ Fru S

Ovido - Quiz & Flashcards