Alla inlägg den 1 april 2016

Av Madeleine Sundström - 1 april 2016 09:55

Jag kan inte först varför 1 april är en speciell dag som alla ska skämta och ha sig... De mesta som kommer upp är att folk lägger upp bilder på graviditets stickor och ultraljudsbilder, dom skämtar om att dom är gravida men de dom inte tänker på är dom människorna som är ofrivilligt barnlösa, dom som har svårt att få barn eller dom som inte kan få barn!
Idag tror jag inte på nått som skrivs varken på nätet eller i tidningar!
När man va yngre och gick i skolan kanske de va roligt men nu när man är äldre så kan jag tycka de är barnsligt!! Det är iaf min åsikt!!

Idag är de fredag och pappahelg för sonen, för oss andra så vet jag inte vad som händer, ska iaf plugga och Baka, de är väl de enda jag vet som sker!! Får se om vi kanske åker iväg och kollar va vi skulle kunna få för våran bil om vi byter in den, vi är ute efter en annan bil! Får se va gubben säger! Annars vet jag inte mkt!

Aja ne sätta sig och läsa liten stund ?

Hörs/ Fru S

Ovido - Quiz & Flashcards