Alla inlägg den 17 april 2016

Av Madeleine Sundström - 17 april 2016 20:41

så himla skönt att barn och Karl äntligen är friska efter en veckas sjuka! Dom små liven har fortfarande hostan kvar och Miley har nu varit hes i en vecka :/ vilket jag hoppas ger med sig snart, annars får jag prata med dom på BVC på torsdag då jag har tid med henne där för 2,5 års kontrollen!
Har varit en lugn helg, kommit ut lite på äventyr men de är då inte mkt!
Barnen och karln har inte varit helt hundra än och vill verkligen inte att de ska börja om på dom!
Jag verkar ha klarat mig denna gång och det känns riktigt bra faktiskt:)
Imorron kommer sonen hem efter en pappa helg så får se vad vädret är och vad vi ska hitta på!
Nu ligger dom små liven i sina sängar och sover, karln och jag ska kolla på film och sen blir de sängen då de är jobb vecka för hans del imorron efter en veckas sjukdom!

Hörrs/ Fru S

Ovido - Quiz & Flashcards