Alla inlägg den 6 april 2016

Av Madeleine Sundström - 6 april 2016 08:59

jag har fortfarande smält att jag äntligen har körkort.. Efter så många månader av kämpande och plugg så sitter jag här vid frukostbordet och har inga böcker öppna :) böckerna är undan plockade och jag kan bara mysa med barnen denna regniga onsdags morgon framför barn-tv och bara njuta :) helt sjukt alltså :) men så jävla skönt! Dom senaste två månaderna så har jag varit en tråkig mamma mer eller mindre då jag har pluggat mkt men inte nu längre :)
Och idag är de min älskade sons 6 årsdag :) liten börjar bli stor och en annan börjar bli gammal ;) så imorse gick vi in och väckte honom med sång och pussar och kramar och paket! Han får bara ett nu resten får han när vi firar han på lördag :)

Nu ska jag mysa med mina underbara barn innan hunden ska ut!
Inte för att jag är så sugen eftersom det regnar!! Men de får funka :)

Hörs/ En lycklig Fru Sundström

Ovido - Quiz & Flashcards