Alla inlägg den 13 april 2016

Av Madeleine Sundström - 13 april 2016 19:50

Ja här hemma fortsätter sjukstugan... Elias och Örjan är på väg åt rätt håll iaf men små flickorna fortsätter och vara dåliga.. Hög feber och hosta på Miley, hög feber och hosta och snuva på Lilly.. Man blir ju nästan galen på de här.. Dom har legat i feber sen i lördags nu.. Imorse vaknade sonen upp och kunde inte gå, livrädd mamma men de gav sig till slut!!
Jag önskar och hoppas på att febern ger med sig snart på flickorna och att dom alla snart är friska!! En annan har fortfarande klarat sig (peppar,peppar), jag ska väl inte hurra för mkt, jag har ju stor risk att bli sjuk jag med!! Igår skickade jag karln i säng innan klockan ens hade slagit 20 eftersom han va yr och mådde piss, så jag natta alla tre barnen igår, Lilly fick lägga sig som hon brukar göra, men dom stora fick sitta uppe och titta på tv med mig en stund!! Då jag hade bäddat åt mig i vardagsrummet så kände jag mig lite ensam!! Just nu ligger Miley och sover, hon vill inte riktigt vakna till liv. Så får hoppas att hon sover resten utav natten oxå!! Har varit många nätter med dålig sömn, denna natt som va fick jag sova hyfsat bättre iaf, får se hur natten som kommer blir!
Imorron hoppas jag att alla barnen vaknar upp feberfria och pigga!!

Hörs/ Fru S

Ovido - Quiz & Flashcards