Alla inlägg den 7 april 2016

Av Madeleine Sundström - 7 april 2016 09:29

Det är ju så jävla typiskt.. När väl ALLA mina tre små liv sover gott och länge så är de väl klart att nått ska störa min sömn.. Först så har jag en förkyld Karl här hemma vilket ledde till att han låg ovh snurvlade och vred och vände på sig.. Så när klockan va halv ett gav jag upp och tog och bäddade ordning åt mig i soffan.. Sen vaknade jag kl.5 av tösen och gav henne mat och strax efter de så kom mina jävla kramper i magen så jag kunde inte somna om :(
Men nu har jag iaf en NY läkartid, hos en NY läkare.. Den läkaren jag va till för någon månad sen hade redan bestämt sig att jag hade en stress mage utan att en lyssna klart på mig..
Fick hem provsvaren i fredags och jag som ALLTID har varit nötallergiker och varit allergisk mot hasselnötter va inte de enligt blodproverna :/
Skumt.. Men nu har Jag fått en tid hos en annan och hoppas hon är bättre.. Hoppas även på att få en remiss till allergimottagningen då jag vill veta därifrån om jag verkligen inte är allergisk mot hasselnötter och va de är jag reagerar på ibland!
Idag får vi se vad som sker, just nu händer de inte mkt, är helt slut och trött.. Men de har jag all rätt att vara..
Nu är de iaf bättre i magen! Hatar verkligen mina kramper i magen för dom gör ju så jävla ont :( dom gör ondare än att föda ett barn..

Ne nu ska ja kolla på barn-tv och kolla när mina barn leker :)

Hörs/ Fru S

Ovido - Quiz & Flashcards