Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Madeleine Sundström - 23 mars 2011 19:49

Satt nyss och tänkte på att de finns så mkt man är rädd för! Jag är så otroligt rädd för en hel del faktiskt!

Är rädd för att nått ska hända min son, det är min största fasa!

Är rädd att den jag älskar så otroligt mkt ska tröttna på mig och lämna mig för någon bättre!

Är rädd att nått ska hända inom min familj! Ja jag är räd för så otroligt mkt!

Jag är kär, jag är riktigt kär, jag är lyckligt lottad över att jag har fått en son underbar och vacker son och för att jag har fått en son underbar pojkvän som tycker om MIG för den jag är!

Jag har allt jag behöver, behöver inge mer! Det enda jag ber om är att jag ska få fortsätta att vara lycklig nu, om man kunde så skulle jag stanna tiden!

 

Snart så blir min son 1 år! Satt idag och fixade inbjudningskorten till hans kalas! Kan inte förstå att vi är så nära hans 1-årsdag :) Känns ju man nyss kom hem med skrutten då han va så liten fast ändå så stor :) Lyckan jag kände när jag fick upp han på mitt bröst va helt otrolig och så obeskrivlig! Jag ångrar inte en sekund att jag valde att ha kvar han! Varje kväll när innan jag går och lägger mig så vet jag att jag ska snart få gå upp min söta son, att se han le mot mig på morgonen gör mina dagar total! Vart har tiden tagit vägen? Snart 1 år och i höst ska han skolas in på dagis! snart är han 16 år och har en massa brudar som vill ha han :)

Idag känner jag mig lite känslosam, har kommit en tår ibland då och då! Men inte för att jag är deppig utan för att jag är så otroligt tacksam över de jag har idag och jag förtjänar detta!

 

Nee nu börjar mästerkockarna :)

 

Christoffer, jag älskar dig så otroligt mkt och jag släpper aldrig din hand! Varje sekund som går i din närhet njuter jag! Njuter av dina varma kramar, älskar ditt skratt, älskar allt som har med dig att göra! Hoppas du orkar stå ut med mig för de vill jag, det är bara dig jag vill ha i mitt och elias liv! <3<3

 

Hörs/M

Av Madeleine Sundström - 23 mars 2011 07:27

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Melvins födelsedag!

Grattis bästa och underbara Melvin på din 2-årsdag, hoppas du får en toppen dag med en massa roligt presenter som du kan visa för oss sen :) Paket av oss får du på söndag då vi ska fira dig!

 

Igår va de full fart här hemma, huset fullt om man säger så :P

Kunde inte dra med Elias ut eftersom han hade haft feber på natten så min underbara mamma kom hit och hjälpte mig så att jag kunde gå ner till affären och handla blöjor och lite annat som behövdes! Sen åkte hon hem senare och då dök dom underbara Jennie och Melvin upp och efter en stund så dök även min älskade man upp :) och sen dök pappa och åsa upp :) ja som sagt en dag fullt med folk hemma :P

Idag så ska vi tvätta,städa och diska och packa lite ner saker som inte används! :)

För övrigt så ska vi inte göra så mkt mer, kanske följa med älsklingen till hallsta outlet för han skulle kolla på en ny säng ;) Men annars så blir de en lugn dag! Ska kanske försöka ta oss ut oxå på en promenad!

Jaha nu fick ni en liten uppdatering iaf!

 

Älskar mina underbara hjärtan <3

Hörs/M

Ovido - Quiz & Flashcards