Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Madeleine Sundström - 7 mars 2011 13:53

Äkta vänner!

 

Ja det finns verkligen äkta vänner och så finns det oäkta vänner!

Jag har haft den turen att lyckas hitta en riktig äkta vän, denna vän lärde jag känna via gymnasiet, vi gick i samma engelska ihop och vi hade de alltid skoj på lektionerna :) men sen när vi slutade skolan så tappade vi varandra :( men vi hade lite kontakt iaf, men sen när jag fick Elias så fick vi tillbaka kontakten, vi pratade då och då och sa flera gånger att vi skulle träffas men vart aldrig av, men sen flyttade jag och Elias till våran lägenhet och tillsist så vart de av :) Sen dess så har vi haft kontakt dagligen antingen via mobilen eller fb-chatten eller träffats och umgåtts, Denna tjej heter Jennie och har en underbar son som snart fyller 2 år som är Elias bästa vän :) en man som är helt okey ;) han är verkligen super snäll och de bästa av allt så känner han och dirre varandra sen högstadiet :) Hur skumt är inte de ;) Jennie är inte bara min bästa vän men även min andra halva :) Hon är lik mig på så många sätt och jag vill aldrig förlora hennes vänskap! Ville bara berätta att äkta vänner finns verkligen :) och hon är just en av dom :)

Man ska vara rädd om dom och vårda dom väl och de tänker jag göra oxå :)

 

Och såklart så har jag lyckats hitta min själsfrände :) han är den mest underbaraste killen som går i ett par skor och han gör verkligen mig lycklig och han är verkligen mån om både mig och Elias och accepterar att jag inte orkar träffas varje dag och att Elias kommer först och så himla mkt mer han accepterar som jag inte orkar skriva upp! Trodde jag aldrig skulle våga lita på någon igen men han litar jag på till 110% och han får mig verkligen lycklig och glad!

 

Och så har vi min älskade son som är den som tar upp den mesta tiden av mina dagar och den största biten i mitt hjärta! Jag älskar han så grymt mkt och jag kommer göra allt i min makt för att han ska må bra och få en bra uppväxt!

<3<3<3

 

Ne nu ska jag leka med min son!

 

Hörs/M

Ovido - Quiz & Flashcards