Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Madeleine Sundström - 14 mars 2011 05:23

Tänkte att de va dax att skriva någon rad igen!

 

Helgen har varit helt underbar :) och lördagen va nog den bästa dock att man rätt så trött och slut :P men underbart att bara få ligga i älsklingens famn och bara mysa och titta på tv och ta de lugnt innan de va dax att hämta lillen och återgå till vardagen :)

Igår så va jag och älsklingen och sonen iväg till mejk och kikade lite och hittade en en skylt till Elias rum sen när vi flyttar där de står Lycka och sen så fick han en pyjamas och sen köpte jag en en Te-bag :) Måste bara säga att jag älskar Shabby shic eller hur de nu stavas :P sen efter de så for vi vidare till Valskog för lite kaffe och snack hos bästa fam.Ström, och sen va de bara att åka hem för att älsklingen skulle iväg och jobba kl.18 så jag och elias kopplade in mina högtalar jag hade fått av Jennies pappa (Tack så mkt) och sen dansade vi lite och bara umgicks :) lekte och skrattade tills han vart så trött och gnällig så va bara för honom att få välling och sen sov han :)

Och jag sysselsatt mig med att packa lite grann :) Faaaan va skönt att äntligen slippa detta ställe :) komma närmare till min familj och min älskling och mina vänner :) såååå underbart :) och jag fick ju lägenheten jag ville ha oxå fast jag inte trodde de :) Kunde inte ha blivit bättre, så 1 Maj går flyttlasset härifrån :) Wiiiiiiiiie!

 

Jaha finns inte så mkt att skriva egentligen, jag har en underbar pojkvän och en underbar son, en underbar familj och underbara vänner :) Kan inte bli bättre :) Livet är fulländat :) ÄNTLIGEN! Alla negativa och dåliga vänner är utrensade och bara dom positiva och bra vänner är kvar :) Kan fan inte bli bättre, Jag är så jävla lycklig just nu och de kommer jag att fortsätta med att vara :)

Ne nu tackar jag för mig!

 

Hörs/M

Ovido - Quiz & Flashcards