Direktlänk till inlägg 23 mars 2011

Känslosam idag!

Av Madeleine Sundström - 23 mars 2011 19:49

Satt nyss och tänkte på att de finns så mkt man är rädd för! Jag är så otroligt rädd för en hel del faktiskt!

Är rädd för att nått ska hända min son, det är min största fasa!

Är rädd att den jag älskar så otroligt mkt ska tröttna på mig och lämna mig för någon bättre!

Är rädd att nått ska hända inom min familj! Ja jag är räd för så otroligt mkt!

Jag är kär, jag är riktigt kär, jag är lyckligt lottad över att jag har fått en son underbar och vacker son och för att jag har fått en son underbar pojkvän som tycker om MIG för den jag är!

Jag har allt jag behöver, behöver inge mer! Det enda jag ber om är att jag ska få fortsätta att vara lycklig nu, om man kunde så skulle jag stanna tiden!

 

Snart så blir min son 1 år! Satt idag och fixade inbjudningskorten till hans kalas! Kan inte förstå att vi är så nära hans 1-årsdag :) Känns ju man nyss kom hem med skrutten då han va så liten fast ändå så stor :) Lyckan jag kände när jag fick upp han på mitt bröst va helt otrolig och så obeskrivlig! Jag ångrar inte en sekund att jag valde att ha kvar han! Varje kväll när innan jag går och lägger mig så vet jag att jag ska snart få gå upp min söta son, att se han le mot mig på morgonen gör mina dagar total! Vart har tiden tagit vägen? Snart 1 år och i höst ska han skolas in på dagis! snart är han 16 år och har en massa brudar som vill ha han :)

Idag känner jag mig lite känslosam, har kommit en tår ibland då och då! Men inte för att jag är deppig utan för att jag är så otroligt tacksam över de jag har idag och jag förtjänar detta!

 

Nee nu börjar mästerkockarna :)

 

Christoffer, jag älskar dig så otroligt mkt och jag släpper aldrig din hand! Varje sekund som går i din närhet njuter jag! Njuter av dina varma kramar, älskar ditt skratt, älskar allt som har med dig att göra! Hoppas du orkar stå ut med mig för de vill jag, det är bara dig jag vill ha i mitt och elias liv! <3<3

 

Hörs/M

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Sundström - 15 juni 2016 15:04

känner verkligen att humöret är på topp :) (trots dåligt med sömn) Dom ringde mig idag och frågade om jag kunde jobba lite ihelgen :) och självklart säger man inte nej till de :) pengar behövs ju och så blir de ju lite extra då jag inte behöver ta ...

Av Madeleine Sundström - 13 juni 2016 17:08

jag har fått tre underbara barn som bråkar, leker, myser och är kärleksfulla mot varandra så finns även en enorm saknad och längtan efter att få ge dom ett till syskon! Jag sa förut att de ABSOLUT inte skulle bli mer men man längtar efter magen, spa...

Av Madeleine Sundström - 12 juni 2016 19:56

Det känns att man har varit ute hela dagen.. Varit i stugan sen förmiddags.. Ögonen vill helst bara slå igen just nu ;) Men efter en mysig helg så är de dags för en ny vecka och från och med imorron börjar sonen på simskola så varje dag ska han nu ...

Av Madeleine Sundström - 10 juni 2016 14:52

Ibland så kan jag känna mig otroligt utbytt och oduglig.. Jag duger inte till nå.. Jag är glad att karln vill ha mig som fru iaf.. Just nu är jag så ledsen.. Ord kan inte förklara.. Jag håller tårarna inne.. Aja sonen har iaf åkt till sin far...

Av Madeleine Sundström - 7 juni 2016 21:41

i torsdags och fredags så jobbade jag två introdagar på hemtjänsten i åsgrändsgruppen då dom hade ont om folk till söndagen! Så efter man slutade i fredags så åkte jag hem i min ryckiga bil och hämtade hunden och sen åkte vi upp till stugan där fami...

Ovido - Quiz & Flashcards