Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Madeleine Sundström - 6 mars 2011 07:08

Det va länge sen man skrev och Andy sa åt mig att skriva några rader här :)

Kan bara säga till den som har varit inne på min blogg att jag tar inte åt mig ett skit av de du säger! Och min son är då ingen horunge utan världens underbaraste barn! Och om du inte vet hela historien om varför jag är ensamstående så skriver jag gärna ut de! jag har inget att dölja! Men man går inte på ett litet barn som aldrig har gjort något ont på jorden! Gå på mig men inte min son! Fan har du inge hjärta i människa!

Jaja va säger man? Det finns då folk till allt! Jag vet varför jag står här och tar hand om min son själv men jag är nöjd så!

Idag är jag glad och Elias mår bra, vi har de bra och de är de som betyder nått!

Aja livet rullar på här hemma, dagarna ser detsamma ut men helgerna ser alltid lika olika ut fast umgås med bästa Fam.Ström och mina älsklingar!

Den 22 Feb så fick jag min älskling :) Efter 1 månad dejtande så bestämde vi de för att ta steget :) Vi känner ju varandra från förr men samtidigt så har han förändrats en hel del :) Mkt gladare och mkt roligare och så underbar :)

 

Idag är det Elias 11-Månadersdag :) hurra hurra för nästa månad är de hans 1-årsdag :)

 

Ne nu ska jag ta och leka med min son!

 

Hörs

Ovido - Quiz & Flashcards