Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Madeleine Sundström - 15 mars 2011 20:21

God kväll!

Fick bli ett litet inlägg nu på kvällen :) Sitter här i soffan och är helt slut efter denna underbara dag!

Bästa Jennie och Melvin kom hit och myste med oss :) barnen sov så dom fick sova klart innan de va dax för promenaden och min kära kom oxå hit och hade med sig några kartonger från bästa Andy :) Taaaack återigen :) så nu kan man få ner lite mer saker :) fast de blir kläder och sängkläder och sånt :P

Ska bli så skönt att flytta, dagisplats är snart ansökt oxå :) Tänk min lilla kille ska börja på dagis, undra vem som kommer ha mest ångest? han eller jag? tror faktiskt jag :)

Dagarna rullar på hur fort som helst och snart är vi inne i april och då fyller min prins hela 1 år :) mammas gohjärta!

men först så ska vi avklara älsklingens födelesdag och Elias bästa kompis Melvin som fyller 2 år :) Va stora dom blir :)

Sitter och väntar på att DH ska börja :) så blir en sen kväll idag med :) men då är min älskling nöjd för då pratar vi ju längre :) Imorron ska vi hem till pappa/morfar/svärfar på kalas för han fyller år :)gammel gubbe ;)

 

Ne nu har jag skrivit några rader, kanske mer imorron får se vilket humör jag är på :)

 

Hörs/M

Av Madeleine Sundström - 15 mars 2011 07:10

Idag vaknade Elias kl.06 men va så snäll och lät mig att sova vidare till kl.06:35 :) underbart va de :) Igår så va dagen bra :) Bästa Jennie och Melvin kom hit strax efter kl.12 och barnen dom lekte så snällt medans vi drack kaffe :) Elias har blivit riktigt kaxig nu för tiden :P haha Men de är bra att han lär sig att han måste dela med sig av sina leksaker :P Senare så gick vi ut på en promenad med barnen i ungefär 1½ timme :) Älsklingen va med oxå och vovven med :)

 

Idag så vet jag inte vad som händer, får se faktiskt, ska packa lite och så ska man ringa och söka dagis plats :) Usch så stor han har blivit, fan snart 1 år redan :) Och mkt kan han och mkt kan han säga :) mammas fina hjärta!

 

Jaha ne återgå till frukosten och leta fram nr till olika dagisplatser :)

Hörs/M

 

Ovido - Quiz & Flashcards