Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Madeleine Sundström - 17 mars 2011 20:20

Då har kvällen kommit hit och snart är de helg!

Idag så har de varit en väldigt lugn dag, har inte gjort så mkt faktiskt!

Lekt och myst och underhållt min son och sen så va vi ut på en promenad på nästan 2 timmar :) De va riktigt skönt faktiskt :) förutom att man hade motvind när man började gå och de blåste kallt ibland! haha, men va skönt ändå och Elias han somnade i vagnen så gott :) Han har varit på ett hemskt humör idag så man har verkligen försökt med allt men de är inte mkt som har hjälpt faktiskt!

Men han fick lägga sig en kvart tidigare än normalt men de gör inget eftersom han va ju trött!

Imorron ska vi in till stan och fixa lite ärenden på stan samt så ska jag köpa ett regnskydd till vagnen eftersom pappan inte har gjort de än!!!!! Skapligt irriterande faktiskt! Men men jag får ta mina sista pengar till de, så länge min son får de han behöver så är jag nöjd!

Och imorron så får vi träffa älsklingen min oxå :) ska bli riktigt underbart! Dock så får han en jobbig fm men jag kommer att finnas där för han sen om han behöver prata av sig! Han har även fått en resesäng av sin syster och så har han skaffat en madrass till den så snart ska vi sova där :) För mig blir de andra gången men för Elias blir de första gången :) Men när de blir vi åker dit och sover vet jag inte än :) haha!

och imorron får vi äntligen träffa familjen i Valskog :) har inte träffat dom på 2 dagar nu så de känns tufft :P Saknar ju dom och elias saknar ju sin bästa vän :)

Ne nu har jag skrivit några rader här så nu ska jag återgå till att chatta med min bästa och underbara älskling!

 

Älskar er mina två sötnosar <3

  

Hörs/M

Ovido - Quiz & Flashcards