Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Madeleine Sundström - 31 augusti 2011 09:30

Morrn morrn!

Har lämnat Elias på dagis och ätit frukost i lugn och ro, inte ofta man för göra de annars för man har en sån som står och säger nam nam fast han redan har ätit :P haha go ungen min då!

Idag sökte jag ett till jobb, så två jobb nu på mindre än 2 veckor är bra med tanke på att jag har svårt att finna nått som skulle passa efter Elias dagistider eftersom jag är själv med honom så gör de ännu svårare, men nu hade dom lagt ut om att dom söker en personlig assistent, dagtid mån-fre :) kan då inte bli bättre :) Så nu är de bara att hålla tummarna!

Idag är det onsdag och bara några få dagar kvar innan det är helg och denna helg är jag barnledig, Elias ska hem till sin pappa men tur att han är ledig på fredagar så att vi hinner mysa lite innan han åker :) Sista dagis dagen imorron för denna vecka för prinsen min :)

 

tänkte att jag skulle köra att ni får ställa lite frågor till mig så ska jag svara så gott jag kan eller så får ni gärna säga till vad ni vill läsa om!

 

Ne nu ska jag ta de lite lugnt framför tv:en innan det är dax för att hämta skrutten på dagis! Ha de gött alla!

 

Hörs/M

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards