Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Madeleine Sundström - 6 augusti 2011 20:23

Hade verkligen en toppen kväll igår :) Började med att pussa hej då till min son och sen upp och duscha,fixa käk,poppa musik,leta kläder,fixa mig och sen drog jag hem till mamma :) Satt där och pratade på balkongen om allt och jag behövde verkligen de :) va riktigt mysigt och jätte skönt att få prata ur sig lite! Sen gick vi vidare till camillas och mötte upp resten av gänget :) riktigt trevligt va de faktiskt :) fast sen fick jag så satans ont i huvudet och jag försökte verkligen stå ut med den men när klockan va 00:30 så gav jag upp och gick hem istället, skakade av huvudvärken till och med :( usch för de säger jag bara! Men vaknade upp och mådde toppen så de kändes skönt :)

Sonen vaknade upp igår med feber men inte så hög feber så han åkte till sin pappa men idag hade han fortfarande feber och han ville inte äta nått utan bara grät så han fick komma hem istället! Så nu har jag en sjuklingen här hemma som just nu ligger och sover! Han hade 39.1 när han kom hem och fick ge han en alvedon och efter en stund så gick den ner och han va pigg men nu innan han skulle lägga sig så började han kännas varm igen :( så de blir att hålla lite koll på han nu så den inte stiger och blir allt för hög :( mammas lilla plutt :( Hoppas att han vaknar upp imorron och inte har feber! Tycker så synd om honom!

hoppas pappa och Åsa kanske kan komma förbi nått här i veckan och hälsa på mig :) va ju ett tag sen :) men för övrigt så blir de en lugn vecka.. Inte mkt alls som händer faktiskt! jahapp nee nu orkar jag inte skriva mer, ska kolla lite tv och bara ta de lugnt innan sängen, vet inte hur natten slutar..

 

Elias min underbara son, du är den som gör mig lycklig och glad, Jag älskar dig överallt annat <3

 

Hörs/M

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards