Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Madeleine Sundström - 24 augusti 2011 09:30

God morgon alla där ute :)

Här hemma går tvättmaskinen för fullt och ska ta och vika lite tvätt snart och hänga den nya tvätten! Ska vika bort Elias strl 80 oxå då han börjar komma i strl 86 :) stora killen :)

Han är på dagis så de är väldigt tomt och tyst här hemma men snart ska han hämtas :) mammas prins <3

Denna vecka har de gått sådär med att lämna honom på dagis, han blir jätte ledsen och vill med mig hem och vill verkligen inte vara på dagis :( jobbigt är de när man bara måste gå därifrån när man hör sitt barn gråta, men vet ju att dom skulle ringa om de va nått! Alltid en trygghet!

Medans Elias är på dagis så ska de städas och diskas och tvättas, alltid lika skoj, men gör jag de idag så kan man faktiskt kanske lägga sig och sova en sväng imorron när man har lämnat skrutten på dagis eftersom de är de jag har att göra denna vecka, pratat med jobbcenter igår och skrev in mig på af oxå så de känns skönt att ha alla måsten klara :) Och så sökte jag jobb igår så nu håller vi tummarna på att dom tycker att jag är intressant :)

Skulle vilja göra om min header men jag är så värdelös så de får vara ett tag till, får väl göra ett försök ikväll när jag har lagt prinsen!

Jaha ne sätta lite fart här hemma så man får upp värmen i kroppen, fryser så otroligt mkt :( inge roligt alls! men kanske skriver ikväll!

 

Hörs/M

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards