Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Madeleine Sundström - 8 augusti 2011 20:28

Denna dag har rullat på fort :) Elias vaknade upp imorse på stråland humör och feberfri :) Efter 3 långa dagar med feber så är den äntligen borta så skönt så :) så imorron tar vi oss ut på en promenad och sen på eftermiddagen så kommer hans pappa hit!

På eftermiddagen idag så fick vi fin besök av Andy,Sandra och Elias blivande flickvän Freja :) Riktigt roligt va de och Elias va nöjd :)

Druckit kaffe och snackat en massa :) Mycket trevligt va de :)

Sen gick dom hem och jag försökte lägga fisen men gick inge bra så han fick vara uppe till kl.20 sen så somnade han :) Så nu sitter jag här framför datan och gör inte så mkt alls! Tar de lugnt och har pratat med Lollo som ska komma hit på torsdag på lite fika och snack :)


En sak kan jag inte förstå är att varför folk ska förändra sig.. Dom visar sig vara en helt annan person när man lär känna dom och sen helt plötsligt så förändras dom.. Varför kan man inte vara den man är och sluta låtsas vara någon annan? Såna personer skrämmer mig!! Jag vill lära känna en person för hur den är och inte för hur den låtsas vara! Tråkigt är de iaf!


Ne nu ska jag mysa ner mig med djuren och titta lite på tv!

Hörs/M

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards