Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Madeleine Sundström - 20 augusti 2011 18:29

God kväll!

Här sitter man nu efter att ha kollat på 2 st Maria wern filmer som jag va ner och hyrde idag, riktigt bra faktiskt!

Så just nu gör jag faktiskt inte så mkt, ska väl snart ut med vovven och sen blir de väl tillbaka hem och trööööka!

Några av mina vänner på FB undrar säkert va som hände mellan mig och Dirre och varför de tog slut!

Och svaret är enkelt, Vi träffades inte längre pga att han sov tills han skulle till jobbet och jag orkade inte leva i ett sånt förhållande helt enkelt..

Men vi är bra vänner och så ska de fortsätta!

Jag måste ta den vägen som är bäst för både mig och elias och de va just denna väg!

Men jag är inte ute efter någon ny nu heller, Jag tänker leva mitt liv med Elias nu och i framtiden så kanske man hittar den rätta men just nu har jag lagt kärleken på hyllan ett tag framöver!

 

Imorron kommer min älskade son hem igen, ska bli skönt att han kommer hem fast han åkte idag, men han är ju den som livar upp stämningen här hemma och gör mig lycklig och hel! Men vet han mår bra och har de så bra hos sin pappa så man kan sova lugnt inatt :)

 

Ja ne nu vet ni iaf, vet att en som läser min blogg blir säkert överlycklig att de är slut mellan mig och dirre men de struntar jag i! Jag och Dirre är bra vänner och de nöjer jag mig med totalt!

 

Nu ska jag försöka hitta på nått och göra! Tack och hej för mig denna gång!

Hörs/M

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards