Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Madeleine Sundström - 4 augusti 2011 20:37

Nu är snart torsdagen över och snart är helgen här, och denna helg så ska Elias hem till sin pappa och jag kommer känna en massa saknad efter min son..

Han är ju klippan i mitt liv ju :)

Vi börjar med att berätta om dagen som har varit innan vi tar om va som händer ihelgen :)

Torsdag: Idag så har vi varit på en promenad ute i de fina vädret i väntan på att bästa mamma/mormor och tom skulle komma hem :)

vidare hem till dom och pratade och hade de mysigt, vart även bjudna på gooooood mat där :) mums mums eller som Elias säger ''NamNam'' :)

Sen följde mamma med oss hem och gjorde oss sällskap när vi skulle ut med hunden :) mkt trevligt va de :) Nu sover skrutten och jag väntar på att Noll tolerans ska börja :) En mkt bra film :)

Imorron när Elias har åkt hem till sin pappa så ska jag städa och diska och laga mat och sen ska jag öppna en öl och fixa mig :) För de blir dricka av imorron och ha trevligt och bara slappna av :) och resten av helgen vet jag inte riktigt vad som händer, de visar sig alltid.. men nått måste hända annars blir jag nästan tokig av tystnaden eftersom jag inte har skrutten hemma som gör en massa ljud och härjar :)

Ja ne undra vad man ska hitta på och skriva om mer? ingen aning faktiskt.. Så de får räcka såhär..

 

Busen min, du är lyckan i mitt liv, du är glädjen i mitt liv, jag älskar dig så otroligt mkt, tänk att du är snart 1½ år, helt sjukt va tiden går fort.. du är inte min lilla bebis längre utan min stora bebis :) Mammas finaste skatt <3

 

Hörs/M

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards