Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Madeleine Sundström - 21 augusti 2011 11:30

Jaha då  va söndagen här och snart är det en ny  vecka med nya möjligheter och nya tag :)

Idag kommer min älskade son hem efter en natt hemma hos sin far och igår gjorde jag inte ett skit i stort sätt :) Satt bara hemma och tog de lugnt, käkade taco och kollade på film :)

Kändes konstigt att sitta hemma och titta på tv utan att känna att man behöver gå och lägga sig om man ska orkar med morgondagen tillsammans med sin son, och idag tog jag även en sovmorron :) Underbart va de :) vaknade kl.8 första gången av att katten låg på min kudde men somnade om lika fort och  vaknade 10:30 istället :) Så  vart upp och fixa frukost och ta de lugnt!

Ska snart ta hand om disken som jag aldrig tog igår och sen ska jag  väl städa innan sonen kommer hem! Ska bli skönt att få hem mitt  vilddjur igen :) Komma tillbaka till  vardagen :)

Jahaapp nee nu ska jag ta och sätta igång lite musik och sätta igång här så man har allt klart :) skriver någon annan dag!


Hörs/M

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards