Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Madeleine Sundström - 27 augusti 2011 21:00

God kväll!

Tänkte att jag skulle skriva några rader innan Mars attacks börjar :)

Idag så har vi varit ut på barnens dag och Elias fick rida häst och åka traktor :) Han tyckte de va kul med både :) Och så fick han bulle,saft,glass och en godis påse :) Nöjd unge kan jag lova att jag hade :)

Sen gick vi hem och Elias vilade lite medans jag lagade mat! Väckte honom runt 16 tiden och gav han mat och sen så vandrade vi över till Sandiz och Freja :) barnen lekte och vi draack kaffe :) Mycket trevligt :) Sen bar de av hemåt för att gå ut med hunden och sen så lekte och busade vi massor innan han skulle ha kvällsmaten och sen sova! Så nu sover han och jag tar mig ett välförtjänt glas vin :) gött gött :)

Dagarna rullar på och livet med dessutom! Jag tar dagarna som dom kommer!

Elias han växer och gror för varje dag och han är så mkt med och är en liten buse :) men jag älskar min buse så otroligt mkt!

 

Jahapp nee nu måste jag sluta för nu börjar de :)

Trevlig kväll på er!

 

Hörs/M

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards