Direktlänk till inlägg 27 december 2011

kurs imorron..

Av Madeleine Sundström - 27 december 2011 20:12

Humöret är inte på topp men de har sina förklaringar oxå... Imorron är de kurs igen efter lite ledighet därifrån och

jag ser inte framemot de för fem öre, skulle hellre vara hemma med min lilla pluttis <3 som håller på och bli sjuk

igen, hostar och hostar och näsan rinner :( men de är väl inge ovanligt, men som läkaren sa till mig när Elias va liten

''ju mer dom är sjuka när dom är små desto mer bygger dom upp immunförsvaret'' får väl lite på vad han sa =)

men som sagt känns inge kul alls att gå ner till kursen imorron men bara att bita ihop och gå ner dit och göra sitt..

 

Mitt nyår kommer bli lugnt... Ska hem till mamma på nyårsmat som vanligt och sen blir de att gå hem och mysa med

plutten och sen sova! Så ser mitt nyår ut.. Fast de känns sköönt att de blir riktigt lugnt och skönt medans många andra

kommer att vakna upp dagen efter och må riktigt dåligt och kanske till och med har dejt med toalettstolen, men inte

här hemma inte =) finns inge bättre än att få fira in nya året med Elias även om han är så liten och sover så finns

han här vid min sida! Min älskade unge <3 jahapp nee nu orkar jag inte skriva mer.. ska väl ta och lägga mig i tid

ikväll så jag orkar med kursen.. Tur att de bara är korta dagar nu i 2 veckor =) ska bara passa på och mysa med

min älskade son resten utav tiden =) Han är lyckan i mitt liv och han är den som gör mig glad <3

 

Hörs/M

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Sundström - 15 juni 2016 15:04

känner verkligen att humöret är på topp :) (trots dåligt med sömn) Dom ringde mig idag och frågade om jag kunde jobba lite ihelgen :) och självklart säger man inte nej till de :) pengar behövs ju och så blir de ju lite extra då jag inte behöver ta ...

Av Madeleine Sundström - 13 juni 2016 17:08

jag har fått tre underbara barn som bråkar, leker, myser och är kärleksfulla mot varandra så finns även en enorm saknad och längtan efter att få ge dom ett till syskon! Jag sa förut att de ABSOLUT inte skulle bli mer men man längtar efter magen, spa...

Av Madeleine Sundström - 12 juni 2016 19:56

Det känns att man har varit ute hela dagen.. Varit i stugan sen förmiddags.. Ögonen vill helst bara slå igen just nu ;) Men efter en mysig helg så är de dags för en ny vecka och från och med imorron börjar sonen på simskola så varje dag ska han nu ...

Av Madeleine Sundström - 10 juni 2016 14:52

Ibland så kan jag känna mig otroligt utbytt och oduglig.. Jag duger inte till nå.. Jag är glad att karln vill ha mig som fru iaf.. Just nu är jag så ledsen.. Ord kan inte förklara.. Jag håller tårarna inne.. Aja sonen har iaf åkt till sin far...

Av Madeleine Sundström - 7 juni 2016 21:41

i torsdags och fredags så jobbade jag två introdagar på hemtjänsten i åsgrändsgruppen då dom hade ont om folk till söndagen! Så efter man slutade i fredags så åkte jag hem i min ryckiga bil och hämtade hunden och sen åkte vi upp till stugan där fami...

Ovido - Quiz & Flashcards