Alla inlägg den 16 december 2011

Av Madeleine Sundström - 16 december 2011 20:49

Kärlek ska vara nå fint, nå vackert, nå underbart men vad jag har fått för uppfattning om de så är de helt tvärtom!

Har varit med om så mkt själv som gör att jag inte ser nå underbart i de hela men har även fått höra av många

hur dåligt deras förhållande är osv, hur mkt bråk de är och hur många tårar dom fäller!

Jag anser att i ett förhållande så ska man vårda de ömt och man ska kunna ta men man måste även kunna ge!

Man måste kunna prata om de är nått och man måste försöka hitta lösningar i varje problem som kommer upp!

Jag kanske tänker fel eller så tänker jag rätt! Men de är så jag ser på de hela!

Visst jag älskar att leva själv tillsammans med min son och mina djur men samtidig så saknar man den där

närheten man bara kan få av den man håller kär!

Men jag vet att en vacker dag så vänder turen och de blir min tur men samtidigt så kan jag inte sluta tänka på de!

Men idag har jag bestämt mig för att stänga hjärnkontoret och starta igång de nästa vecka igen för nu ska jag ha

en riktig myshelg med min son! Massa lek,bus,skratt,mys och självkart en massa kramar =)

Älskar när han kommer fram till mig och ger mig en sån där bamse kram =) det bara värmer i hjärtat på mig <3

Ne nu ska jag fortsätta och titta på tv och invänta att mamma ska ringa för att sedan mysa ner sig i sängen

och sova några timmar =)

 

Hörs/M

Ovido - Quiz & Flashcards