Alla inlägg den 4 december 2011

Av Madeleine Sundström - 4 december 2011 15:57

Snart är denna helg och vecka över och vi går mot en ny vecka!

Denna vecka som kommer är de mkt som ska göras, mkt man ska hinna med!

Och på Torsdag så är de begravning, jag vill inte att de ska vara sant, men de är de och de är bara

att inse de, hur mkt jag än önskar att man kunde spola tillbaka tiden och gjort på nått vis att han skulle

överleva men de går inte, idag har jag en sån där dag som de är väldigt mkt tankar i huvudet!

Och idag orkar jag inte riktigt vara glad utan idag vill jag bara vara och strunta i allt och bara umgås med min son!

För att ta fram ett bättre humör imorron istället =) Ska bli skönt att få lägga sig sen för att sova =)

Längtar så otroligt mkt efter min säng fast jag är hemma och har nära till den men kan ju inte lägga mig nu :P och Elias sover ju nu och han ska jag strax gå in och vecka för att han ska äta mat!

 

Ne fan nu orkar jag inte skriva mer, kanske skriver imorron igen om inte så lovar jag att nästan gång jag skriver

så är jag på bättre humör :P

 

Jag är den jag är och kommer alltid att vara!

Hörs/M

Ovido - Quiz & Flashcards