Alla inlägg den 2 december 2011

Av Madeleine Sundström - 2 december 2011 21:21

Han såg så fridfull ut när han låg där i kistan, såg ut som en docka! De va tufft från början och de kom några tårar nedför min kind men sen släppte de, fick sitta därinne själv en stund eftersom de va min vilja och jag ångrar inte de en sekund! Den tiden jag va själv med honom så sa jag inge, utan jag satt där bara och tänkte tillbaka på de roliga

man har haft med farfar! Jag vet att han har de bra där uppe och jag vet att de här va hans vilja!

Han ville inte lida utan han ville att de skulle gå fort om den va elakartad!

Jag säger som farmor säger, vi alla ska den vägen vandra någon gång och de är ju faktiskt sant!

Men att farfar skulle vandra den vägen redan kom som en chock men vi fick uppleva många roliga tider och många

minnen ihop har man! Om man någon gång känner sig ledsen så får man ta fram de roliga och skratta istället!

Men som sagt jag ÅNGRAR inte en sekund att jag gick dit och såg han för sista gången!

 

Här på em så kom pappa/moffa hit och gjorde oss sällskap fram till halv 8 på kvällen och de va riktigt mysigt att ha han är =) Just att de var bara vi 3 =) Åsa ta inte illa upp, men va ju länge sen de bara va jag och pappa =)

Pratade om.. jadu säg nått vi inte nämnde tror jag :P och Elias tyckte de va kul att ha sin moffa här =) de

märktes =) när han åkte hem sen så hoppade jag in i duschen och myste ner mig i soffan och kollade på idol och käkade glass i stora lass :P

 

Imorron så ska vi baka här hemma =) muffins, massa muffins och sen ska vi göra pepparkakor =) städa lite ska vi med göra, laga mat ska de oxå göras, ut och fika med Sandiz och Freja.. haha hur fan ska jag hinna med allt? :P Får nog priotera bort nått tror jag för vi måste ju hinna och mysa lite oxå =)

Jag vet inte varför men känner mig så glad och på ett sånt strålande humör =) Helt sjukt men gud så underbart de känns =) all negativ energi är borta =) iaf för stunden ;) Ne fan nu har ni fått er en uppdatering idag med =)

Ha en fortsatt trevlig Fredag!

 

Hörs/M

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards