Alla inlägg den 26 december 2011

Av Madeleine Sundström - 26 december 2011 15:00

Nu är julen över! Efter 2 dagar med julfirande så är man rätt så slut :P Men har haft 2 urmysiga dagar =) först

va vi hemma hos mamma och tom på julafton och tom va jultomte =) Elias brydde sig inte så värst mkt utan bara mest blängde på han :P och att få en massa klappar va väl bästa med julen tror jag nog att han tyckte =) Han fick så mkt fint =) morgonrock,åkpåse,kläder,pengar och självklart en jävla massa leksaker =)

Nu är han hemma hos sin pappa men han kommer snart hem, han åkte dit igår em! Själv så va jag ute igår kväll tillsammans med en massa underbara personer =) Vi va ett helt gäng som gick ner till V8 =) som vanligt så blir de sent där borta och man känner sig rätt så trött idag men bara att bädda ner sig tidigt ikväll, va ju bara skit på tv ändå!

Hoppas ni andra oxå haft en bra helg och en underbar julafton!

 

De här med kärlek lägger jag på hyllan nu.. Och vad anledningen till de är tänker jag inte säga och jag kan inte förklara

varför heller men men! En vacker dag så kanske jag med får vara lycklig, jag hoppas och tror varje gång att

''den här personen är annorlunda'' ''den här personen är nog rätt för mig'' osv osv men va fan visar det sig? Jo att man hade så jävla fel! Så nu är jag trött på de.. Om de är så att jag ska dö singel så gör jag fanimej de oxå!

Orkar liksom inte bry mig om ordet förhållande,kärleken man har till varandra osv, utan jag bryr mig bara om min

underbara son och mina nära och kära (vänner är inräknade här)! Hoppas på att jag får ett jobb snart så jag kommer

bort ifrån den situtation jag lever i idag! Jahapp nee nu orkar jag inte babbla av mig når mer utan resten tar jag i min

dagbok här hemma! De behövs kan jag lova!!!!

 

Ha de gött!

Hörs/M


Ovido - Quiz & Flashcards