Alla inlägg den 15 december 2011

Av Madeleine Sundström - 15 december 2011 19:56

Ibland kan man inte alltid vara på gott humör, spelar ingen roll hur mkt man än försöker så är de nått där

bak i skallen som lyckas komma ut! Fast de är tillåtet att vara lite nere, det är tillåtet att inte jämt vara

på toppen humör! Spelar ingen roll hur stark man är som människa någon gång i livet så fallar man pladask

och de enda som gäller är att resa sig upp för att klättra upp för stegen igen för de finns inge annat att göra!

Man måste lära sig att resa sig upp igen när man har fallit så man inte fastnar nere i mörkret!

Man kanske känner att man förlorar sig själv, att man har fallit så långt ner i mörkret så man inte klarar av att

komma upp, men vet ni, de kan man, jag har lyckats men visst jag har fallit ner igen men då reser jag mig upp

igen och klättrar upp för stegen för att komma bort från mörkret!

Det gäller bara att hitta styrkan att fixa de, att hitta viljan att sluta må dåligt, men sen vissa dagar så kan man

rasa ner men bara man ger sig fan på att man kan fixa de så går de bra!

varför jag skrev de här de vet jag inte men de är sånt som kom upp i min skalle nyss, jag kände bara för att skriva de utan att veta varför, utan att ens veta varför de kom upp i skallen på mig!

aja men nu har jag skrivit av mig lite så nu får de räcka för mig!

 

Hörs/M

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards