Direktlänk till inlägg 17 december 2011

Förtroende!

Av Madeleine Sundström - 17 december 2011 20:14

Ett förtroende är nått man måste förtjäna, har man förtjänat de förtroendet och sedan sviker de så kan man aldrig

vinna tillbaka de!

Jag har jätte svårt för att lita och jag har jätte svårt att öppna mig för folk men har någon förtjänat mitt förtroende

så kan jag öppna mig men känner jag att nått är fel så blir jag som en bok som man stänger igen och lägger undan!

Och de här med att jag har svårt att lita på folk har sina anledningar, finns väldigt mkt anledningar som gör att jag inte kan lita på folk och deras ord!

De har hänt att man har öppnat sig för någon i förtroende och sen har de slutat med att personen har berättat de

vidare och man har fått hört de på omvägar och de är bara en av alla anledningar till att jag har slutat att lita på folk!

 

Idag så har vi haft en mysdag, vi klev upp 06:50 och myste ner oss i soffan och tittade lite på barntv innan de va dax att duka fram frukost tillsammans med tända ljus, riktig mysigt va de =)

Sen hann vi med och baka en choklad sockerkaka innan vi skulle iväg =) kom hem lite sent så de va bara att sätta igång med maten så vi fick i oss mat och sen va de full rulle med en massa bus och lek innan de va dax att mysa ner sig i soffan och ta de lugnt och ha våran mystimme som vi alltid har på kvällarna innan han ska sova =) Så nu sover han och jag sitter och tittar på tv och skriver lite blogg!

Imorron har vi faktiskt inge planer förutom att städa och leka =) vi tar dagen som den kommer helt enkelt =)

Jaaahaa nee nu får de vara bra med uppdatering för denna dag! Får se om de kommer in nått inlägg imorron!

 

Hörs/M

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Sundström - 15 juni 2016 15:04

känner verkligen att humöret är på topp :) (trots dåligt med sömn) Dom ringde mig idag och frågade om jag kunde jobba lite ihelgen :) och självklart säger man inte nej till de :) pengar behövs ju och så blir de ju lite extra då jag inte behöver ta ...

Av Madeleine Sundström - 13 juni 2016 17:08

jag har fått tre underbara barn som bråkar, leker, myser och är kärleksfulla mot varandra så finns även en enorm saknad och längtan efter att få ge dom ett till syskon! Jag sa förut att de ABSOLUT inte skulle bli mer men man längtar efter magen, spa...

Av Madeleine Sundström - 12 juni 2016 19:56

Det känns att man har varit ute hela dagen.. Varit i stugan sen förmiddags.. Ögonen vill helst bara slå igen just nu ;) Men efter en mysig helg så är de dags för en ny vecka och från och med imorron börjar sonen på simskola så varje dag ska han nu ...

Av Madeleine Sundström - 10 juni 2016 14:52

Ibland så kan jag känna mig otroligt utbytt och oduglig.. Jag duger inte till nå.. Jag är glad att karln vill ha mig som fru iaf.. Just nu är jag så ledsen.. Ord kan inte förklara.. Jag håller tårarna inne.. Aja sonen har iaf åkt till sin far...

Av Madeleine Sundström - 7 juni 2016 21:41

i torsdags och fredags så jobbade jag två introdagar på hemtjänsten i åsgrändsgruppen då dom hade ont om folk till söndagen! Så efter man slutade i fredags så åkte jag hem i min ryckiga bil och hämtade hunden och sen åkte vi upp till stugan där fami...

Ovido - Quiz & Flashcards