Direktlänk till inlägg 11 september 2011

helgen och den rätta!

Av Madeleine Sundström - 11 september 2011 20:34

God kväll!

Nu lider helgen mot sitt slut och denna helg har jag och min son haft en mysig hemma helg :) Han är dock sjuk så det är mkt därför jag inte ha velat gått ut för att jag inte vill att han ska bli värre och för att han ska kunna vara på dagis hela veckan!

Så imorron blir han nog glad över att få komma iväg till dagis :) Själv så ska jag städa och tvätta medans han är där, för övrigt så får vi se vad som händer! Kanske en sväng hem till Sandra och Freja imorron em, men får se om hon går med på de eftersom hennes lilla skrutt har nyligen varit dålig och jag vill inte att Elias ska smitta henne!

Nu ska jag skriva om nått som jag har tänkt på hela helgen!


Den rätta, finns han verkligen?

Jag tror inte längre på att just den RÄTTE finns där ute, det hoppet försvann efter jag har blivit lurad så många gånger.. Jag kanske tror på det den gången jag hittar någon och blir gammal med personen, den dagen när jag är gammal så då kan jag tro att det finns! Men hur vet man att personen verkligen är rätt för en?

Jag trodde att min sons pappa va den rätta för mig men det visade sig vara helt fel och likadant med den senaste som oxå visade sig vara fel!

Många säger att man känner att personen är rätt för en och det tyckte jag de gjorde med dom men ICKE.. Så de här med att det finns nått som heter den rätta för en finns inte i min värld! Jag är ingen sexobjekt,någon man bara har för att slippa leva ensam,roligt att ha för stunden osv.. Nej jag är en person som har ett hjärta och har en son att tänka på!

Man kan inte tro att man kan beblanda sig med mig och sen bara skita i de hela och strunta i min son NEVER..... Men jag har lärt mig av den läxan!

Jag kommer inte låta nästa person att träffa min son förrän den dagen jag känner att de verkligen känns rätt och nu talar vi inte om EN månad utan FLERA månader! Personen måste även Acceptera att jag har en son som ALLTID kommer att vara nr 1 och som kommer att ta den största delen av min vakna tid! Och kan inte en kille acceptera de så kan killen bara dra, jag har levt ett liv tillsammans med min son förut helt själv och jag gör de nu med och klarar det så bra!

Men ibland saknar man att somna i någons famn och vakna upp där! Och likdant att kunna sitta i soffan och mysa tillsammans medans man tittar på en bra film! En vacker dag så kanske det händer mig, en vacker dag så kanske jag får vara den lyckliga! Men just nu så är det min son som gör mig lycklig, att vakna upp och höra han sjunga inne på sitt rum, att höra han skratta, att han kommer och ger mig en tröstande kram när jag känner mig lite neråt, ja de är han och alltid han :) Nästa helg är det en sån där hemskt tråkig helg igen för då åker min son hem till sin pappa och det blir så tyst och tomt här hemma och helgen blir sååååååååååå lång när han är borta! tur att det bara är 2 nätter han sover borta och sen kommer han hem igen :) Då är man lycklig igen :) men nu är det ett par dagar dit så tills fredag så ska jag njuta och busa och leka och mysa med min älskade prins :) Kom lite från ämnet märkte jag men skriver de som ploppar upp i huvudet på mig haha :) Nu har det iaf kommit upp en uppdatering och vet inte när jag skriver igen! Får se om man hittar nå roligt eller intressant och skriva om :) Hoppas alla har haft en toppen helg!


Hörs/M

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Sundström - 15 juni 2016 15:04

känner verkligen att humöret är på topp :) (trots dåligt med sömn) Dom ringde mig idag och frågade om jag kunde jobba lite ihelgen :) och självklart säger man inte nej till de :) pengar behövs ju och så blir de ju lite extra då jag inte behöver ta ...

Av Madeleine Sundström - 13 juni 2016 17:08

jag har fått tre underbara barn som bråkar, leker, myser och är kärleksfulla mot varandra så finns även en enorm saknad och längtan efter att få ge dom ett till syskon! Jag sa förut att de ABSOLUT inte skulle bli mer men man längtar efter magen, spa...

Av Madeleine Sundström - 12 juni 2016 19:56

Det känns att man har varit ute hela dagen.. Varit i stugan sen förmiddags.. Ögonen vill helst bara slå igen just nu ;) Men efter en mysig helg så är de dags för en ny vecka och från och med imorron börjar sonen på simskola så varje dag ska han nu ...

Av Madeleine Sundström - 10 juni 2016 14:52

Ibland så kan jag känna mig otroligt utbytt och oduglig.. Jag duger inte till nå.. Jag är glad att karln vill ha mig som fru iaf.. Just nu är jag så ledsen.. Ord kan inte förklara.. Jag håller tårarna inne.. Aja sonen har iaf åkt till sin far...

Av Madeleine Sundström - 7 juni 2016 21:41

i torsdags och fredags så jobbade jag två introdagar på hemtjänsten i åsgrändsgruppen då dom hade ont om folk till söndagen! Så efter man slutade i fredags så åkte jag hem i min ryckiga bil och hämtade hunden och sen åkte vi upp till stugan där fami...

Ovido - Quiz & Flashcards