Alla inlägg den 17 september 2011

Av Madeleine Sundström - 17 september 2011 19:05

Går dagen va helt super :) Fan va länge sen man hade såhär roligt och fick lära känna en syssling till mig som jag inte ens visste att jag va släkt med och de visste inte han heller haha, va världen är bra liten ibland haha!

Kom hem strax före kl.04 imorse och va lite full så idag så har man inte gjort så mkt haha.. Typ bara legat i sängen och tittat på true blood så nu måste jag vänta tills säsong 5 kommer ut haha och de vet jag inte när de blir men men!

Ska snart ut med Dino på en promenad och se om man kanske piggnar på sig, för just nu är jag dö trött och skulle kunna sova direkt men de kan jag inte göra heller :P

Fast jag har tillåtelse att vara eftersom jag bara har sovit 4 timmar eftersom jag vart väckt imorse.. men men...

 

Nee fan orkar inte skriva mer nu ska jag ta mig ut i kylan och sen hem och äta lite honungsmelon :P Ha de gött

 

Hörs/M

Ovido - Quiz & Flashcards