Alla inlägg den 1 september 2011

Av Madeleine Sundström - 1 september 2011 19:38

God kväll, god kväll :)

Nu ligger Elias för natten och jag kollar på halv 8 och tar de lugnt :) Idag har han varit lite jävlig och lite små gnällig när han inte har fått som han vill så de har resulterat med huvudvärk typ hela eftermiddagen!

Har även packat hans väska eftersom han ska till sin pappa imorron och kommer hem på söndag eftermiddag! Usch jag hatar att vara ifrån honom men vet att han har de bra! Idag gick de bättre att lämna han på dagis, han grät inte men såg ledsamt ut när han tittade på mig, men sen gick de bra och han hade varit på toppen humör :) Och blev överlycklig när jag kom och hämtade honom :) fast de blir han varje dag :)

Imorron är det fredag och då är Elias ledig från dagis så vi ska ta en mysig förmiddag innan han åker och sen så ska jag in i duschen, snygga till mig, och hitta nå kläder, för imorron ska jag hem till min morbror och hans tjej på middag :) så de blir roligt :) jahapp ne nu har jag gett er en liten uppdatering så nu ska jag kika runt lite på nätet samt kolla på tv! Ha en fortsatt trevlig kväll!

 

Hörs/M

Ovido - Quiz & Flashcards