Alla inlägg den 9 september 2011

Av Madeleine Sundström - 9 september 2011 20:34

God kväll!

Här hemma så är lugnet framme, Elias ligger och sover och jag ligger och tittar lite på nätet samt kikar på idol!

Idag så har Elias varit med sin mormor och morbror Rickard medans jag va på möte!

Så nu är det bestämt att den 19 ska jag börja en datakurs :) på Jobbcenter! Då har man nått att göra iaf tills man får ett jobb!

Han trodde att jag inte skulle ha nå problem med att få ett jobb så glad och sprallig och go tjej som jag är :) alltid lika skoj att höra :)

så nu blir det att Elias får gå på dagis mån-fre istället för mån-tors! så han får åka hem till sin pappa senare när det är hans helg så man hinner mysa med plutten lite innan han åker så jag ska in och ändra hans dagar efter detta blogginlägg :)

Dagen har rullat på och skrutten har gått och blivit förkyld som tusan, ibland eller rättare sagt ofta så är han täppt i näsan så han snarkar när han sover :) go ungen :)

Idag vart det bara en halvtimmes vila för han eftersom han inte ville sova när han va med sin mormor ;) va kan de bero på? :P så han tvär däckad när vi kom hem i stort sätt haha så han sov i vagnen en halvtimme innan jag väckte honom! För övrigt så har vi myst och tagit de lugnt!

Imorron får vi se vad som händer, inge planer än så länge.. Ne nu har jag inge mer att skriva!

 

Trevlig helg!

Hörs/M

Ovido - Quiz & Flashcards