Alla inlägg den 2 september 2011

Av Madeleine Sundström - 2 september 2011 11:44

Japp de är man, hela helgen till och med och de va nu ungefär över 3 veckor sen jag va de så de känns lite konstigt att veta att min lilla prins inte kommer hem förrän på söndag!

Ikväll ska vi hem till morbror och hans tjej på middag :) riktigt trevligt :) sist jag va dit bjuden på mat va när jag väntade Elias och hon skulle ha ljusparty men då kunde jag tyvärr inte käka nått för jag hade förvärkar som hade börjat på morgonkvisten och hållt på hela dagen och kvällen! Så hungern fanns inte, trodde redan då att prinsen skulle komma men värkarna avtog och han stannade inne till 12 dagar efter bf haha :P

Så nu ska de bli riktigt skoj :) Så ikväll höjer vi glasen och säger skål ;) iaf lite grann :)

                                               

Snart ska man iväg och handla hem lite blöjor,mat osv.. så man klarar sig denna månad oxå så vi inte svälter! Ska till och med åka och handla i Mamma och Toms fina raggarbil :) Har aldrig åkt i den tidigare så de blir första gången :)

 

Måste säga en sak som gör så ont i mitt hjärta!

Jag struntar i om en person struntar i mig men att strunta i min son som va så fast vid personen gör så ont i mig! Jag såg hur ledsen min son vart när han såg honom/henne.. Vad som än händer vänskap liksom förhållande så kan man bara inte lämna ett litet barn och strunta i den! Små barn kan inte glömma lika bra som vi gör! Men den personen som sårar mitt barn, MIN son, den kan lika gärna dra! Kan man inte bete sig som en vuxen människa så vill jag inte ha med personen att göra! Tyvärr men de är då sant! Jag gör de för att jag vet hur sårad min son vart när personen bara gick förbi och jag kommer alltid att skydda min son från allt ont och alla onda människor! MIN SON - MITT ALLT!

 

Jag älskar dig min son

Jag kommer att göra allt för

att skydda dig, för att du ska

må bra, för att du ska slippa

känna smärta!

Du och jag mot världen!

 

Ne nu måste jag skynda mig, mamma kanske hör av sig snart och då måste jag vara klar och inte kan jag åka med en handduk på huvudet och smink överallt i ansiktet ne fyfan.. Detta måste fixas ;)

 

Hörs/M

Ovido - Quiz & Flashcards