Alla inlägg under september 2015

Av Madeleine Sundström - 3 september 2015 08:50

god förmiddag :)
Här hemma är alla barnen vakna och frukosten är redan intagen :) barnen har haft en veckas ledighet ifrån dagis denna vecka ;) har regnat både tis och ons så då ville vi inte gå och idag så kände vi bara för att vara hemma :)
Vi är redan inne i september och snart fyller ju tösen 2 år :) Gud så fort tiden går egentligen ;) förra året på hennes kalas så va jag ju gravid ;) så då släppte vi bomben för alla ;) detta år så blir de ingen nedsläpp av bomb :) Jag har tre vackra barn och är så nöjd med dom ;) och nästa torsdag så åker Elias hem till sin pappa en dag tidigare och Miley ska hem till mommo och tom och sova där för jag, maken och lillfia åker till Ullared på natten till fredag :) det ska handlas julklappar och lite mer :) och sen fyller tösen år och sen är de kalas och sen är de Kopparbergs marknaden :) så det är typ denna helg som vi inte har något att göra ;)

Här hemma så är diskmaskinen och tvättmaskinen igång och Rasmus på luffen har jag satt på åt barnen :) ska snart ta ett varv med dammsugaren! Förövrigt så blir de en mys dag min mina älskade barn ? jaha nehe bädda sängarna kanske :)

Hörs/ Fru S

Ovido - Quiz & Flashcards