Alla inlägg den 30 september 2015

Av Madeleine Sundström - 30 september 2015 14:28

japp som rubriken är skriven så stämmer de.
Idag har jag haft en alldeles för mkt tänkar dag, tänkt på de mesta faktiskt! Tror jag har tänkt så mkt att jag har fått ont i huvudet, för de har jag nu!
Och så saknar jag min gubbe faktiskt. Inte mkt vi har setts nu på två dagar då han har först jobbat och sen kommit hem och ätit och sen gått ut i garaget och hjälpt min far och sen kommit in och gett barnen kvällsmat och sen in i duschen och sen är det typ sängen. Så idag saknar jag min gubbe och önskar att han kunde komma hem tidigare men han är inte i Örebro längre så får stå ut :(

Igår körde jag en städar dag samt så bytte jag rum på barnen och plockade i och ur och i diskmaskinen och tvättade upp filtarna här hemma och idag så kör jag på en tvättar dag istället! Imorron får vi se vad jag ska göra! Kanske tvätta sängkläder, dammsuga kan jag inte göra förrän påsarna kommer då våra är slut till dammsugaren!
Nu piper tvättmaskinen så de är dags att hänga tvätt!

Höres/ Fru S

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards