Alla inlägg den 10 september 2015

Av Madeleine Sundström - 10 september 2015 14:44

Att släppa iväg sin son som är sjuk känns tungt, jag vet att han kommer få de bra med sin farmor men jag är så vana att ha mina barn hemma när dom är sjuka och dom största barnen har ju en tedens till att få sky hög feber när dom väl får de :( och Elias åkte härifrån med en temp på 38,2 och halsen gör så ont på han att han knappt kan svälja :( usch va de gör ont i mitt mamma hjärta!
Här hemma så ligger båda prinsessorna och sover och jag kollar på film! Efter maten så åker vi in och lämnar tösen hos sin mormor och Tom där hon ska sova inatt då vi ska åka till Ullared inatt och shoppa loss :) det är bara tredje gången vår tös sover borta ifrån oss så de känns de med kan jag lova! Så mini får egentid med mamma och pappa ikväll och imorron :)
Ne nu ska jag lägga mig ner och flippa på tv :)

Hörs/ Fru S

Ovido - Quiz & Flashcards