Alla inlägg den 29 november 2013

Av Madeleine Sundström - 29 november 2013 08:23

God morgon :)
Om några timmar så får min man äntligen helg :) va skönt de ska bli :)
Idag ska vi försöka ta oss till dollar store en sväng annars händer de inte så speciellt mkt mer idag!
Imorron blir de julmarknad som gäller och efter de blir de fika hemma hos mamma och tom :) och på söndag så åker Elias hem till sin far i några timmar och medans han är där så ska vi åka och handla lite mer julklappar :) har ju redan börjat :) Elias har fått ett par och sen så är Elias julklapp till morbror/gudfar Rickard klar :) skönt att man har börjat lite smått :)
Denna vecka så har både jag och Elias varit hängiga :( båda haft feber men Inge mer än så :/ men nu är vi bättre och piggare :)
Just nu sover tösen, jag och Elias sitter och tittar på silver fang som har blivit en av Elias alla favorit filmer ;) nyss ätit frukost oxå har vi gjort :)
Ska väl ta och plocka bort strl 56 på tösens kläder och plocka fram strl 62. Hon växer så de knakar :)
Jaha ne nu ska jag mysa med sonen.

Höres/ Fru S

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards