Alla inlägg den 17 november 2013

Av Madeleine Sundström - 17 november 2013 21:08

Va helt fantastisk :))
Allt har gått som planerat och ingen visste nått, visst några hade sina aningar men va aldrig 100% säkra :)
Igår vart man fru Sundström i samband med Mileys dop :) och att få se allas miner att det inte bara skulle bli ett dop utan även ett bröllop va så skoj ;) några som fällde tårar och några va chockade ;)
Det här va de vi ville :) vi ville inte ha nå stort utan vi ville ha nå enkelt och inte så stort och att ingen skulle förvänta sig världens party då vi har en liten på bara 2 månader samt att vi hade Elias hemma och så va de ju en massa andra barn oxå närvarande och jag tycker inte barn och alkohol går ihop! Så lätt öl va de närmaste som fanns ;) så vi tar våran smekmånad i samband med att vi åker iväg på kryssning för att fira 2 år sen i februari :) och så ville vi att dagen skulle handla om Mileys dop och visst de vart mkt prat om oss men ändå så va allt fokuserat på henne :) just som vi ville :))

Just nu så är mannen iväg och byter däck medans jag sitter i soffan hemma och har två sovandes barn som sällskap ;) så jag passade på och ge en uppdatering tänkte jag :)
Imorron så vet jag inte va ja o barnen ska hitta på då Örjan jobbar!
Men blir nog en hemma dag då vi inte har varit hemma mkt alls denna helg så Elias tycker nog att vi bara ska vara hemma och mysa o leka :)

Ne nu ska jag bära in tösen i sin säng och sen försöka bära in sonen i sin säng :) <3 han ville sova inne hos oss men har inte bestämt om han ska få göra de eller ej!

Ha de gött så hörs vi/ fru Sundström

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards