Alla inlägg den 11 november 2013

Av Madeleine Sundström - 11 november 2013 14:00

Hatar att drömma om att Örjan är otrogen mot mig, och just framför ögonen på mig :( det drömde jag om imorse efter han åkte till jobbet. Så just nu längtar jag till han kommer hem så jag får slänga mig i hans famn och krama han och pussa han.
De jobbigaste är just att de verkar inte vilja försvinna från skallen på mig.
Vet ju att han aldrig skulle göra sånt mot mig :)
Jag litar på han och känner att han inte skulle göra så :) det är bara mina jävla drömmar som jävlas med mig!

Här hemma så sover Miley och Elias leker på sitt rum och jag tittar på tv och är trött! Miley ville äta varannan timme inatt och Elias ville upp kl.6:30 tror jag har fått två barn som älskar att spendera tid med sin mamma :))
Imorron är det äntligen dax för återbesöket och få förlossningsjournalen :)) som jag längtat ;) ne nu ska jag pussa på min son som går runt och sjunger ;))

Ha de gött så hörs vi/M

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards