Alla inlägg den 22 november 2013

Av Madeleine Sundström - 22 november 2013 11:49

Det är de precis vad de är här hemma just nu! Elias har åkt till sin pappa över helgen och Miley hon sover och mannen jobbar!
Så här sitter man och har nyss druckit kaffe och tittar på Skärgårdsdoktorn ;)
När det är pappa helger för Elias så blir jag halv. Det blir så tyst och tomt här hemma utan min son! Skulle aldrig klara av att ha han borta mer än varannan helg!
Min finaste son som jag älskar så otroligt mkt <3 tur att han kommer hem på söndag igen :)
Ihelgen så vet vi inte riktigt vad vi ska göra, vet iaf att vi ska förbi Ica och hennes lilla Linnea och hälsa på :)
Annars får vi se vad som sker :)
Imorron har jag varit gift i en vecka :)) en hel vecka har gått sen vi chockade alla ;) mitt liv som fru Sundström är helt underbart :) har börjat få in de lite smått att jag heter Sundström :) har den finaste mannen som finns och jag kunde aldrig ha fått en bättre man <3 tänk att en soffa förde oss samman :) en underbar kille från Kopparberg de hade jag aldrig trott att jag skulle träffa min livskärlek där :)

Jaha ne ska äta lite paj och ta de lugnt tills mannen kommer hem <3

Höres/M

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards