Alla inlägg den 5 november 2013

Av Madeleine Sundström - 5 november 2013 11:05

Många växer ifrån varandra när dom skaffar barn eller har varit tillsammans ett tag men jag och Örjan har bara kommit varandra närmare och kärleken är starkare än någonsin.

Trodde aldrig att jag skulle kunna känna såhär men han är verkligen mannen i mitt liv, pappa till min underbara dotter och styvpappa till min underbara son. Kärleken jag känner för honom har jag aldrig känt förut.

Jag är lyckligare än någonsin och de är tack vare han och barnen.

Visst vi kan ha våra olika åsikter och vi kan tjafsa men det är nyttigt i ett förhållande, inget förhållande är perfekt.

Alla bråkar/tjafsa alltid någon gång.. Så är de bara!

Vi tjafsar väldigt lite, de händer inte ofta.. Utan oftast så blir de tjafsa när vi har olika åsikter om saker och ting som handlar om barnen :P men vi pratar alltid ut om de och löser de på ett eller annat sätt :)

Den kärlek jag känner för barnen och Örjan är nå helt fantastiskt och jag vill aldrig förlora den känslan.

Han och barnen är allt för mig, jag älskar dom mer än livet själv, skulle gå genom eld och vatten för dom.


just nu så jobbar hjärtat och jag har en sån abstinens av honom men han är snart hemma :) och Elias är på dagis och röjer för fullt och blir av med lite energi som han har :P och Miley, ja hon sover så sött i bilbarnstolen men är på väg och vakna så kan tro att de börjar bli matdags för henne :) och jag, jo jag sitter här och saknar mannen och tittar på dottern och saknar efter sonen ljuva stämma :)

Idag ska vi iväg och träffa prästen inför dopet och Örjan ville se kyrkan som hon ska döpas i så då kom vi överens med prästen att träffas där istället så han får se den :) och Elias får leka av sig hemma hos mormor under tiden men de tror jag inte han lider av :P

Planeringen inför dopet är i stort sätt klara, det är bara bord och stolar som vi måste se över, men de ska vi försöka göra på söndag om vi får nycklarna, men de lär vi få eftersom dopet är nästa lördag :))

Jahapp nee ska ta och vika lite tvätt innan tösen vaknar helt och hållet och vill ha mat, ska även starta en maskin med tvätt och även diskmaskinen ska igång :))


Ha de gött alla och va rädda om varandra och vårda eran kärlek <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards