Direktlänk till inlägg 10 maj 2011

dagen och lite till :)

Av Madeleine Sundström - 10 maj 2011 20:04

Jaha snart är denna tisdag förbi och idag så har vi lagat mat, och sen gick vi ut i det fina vädret, gick och träffade brosan och mossilossen :) och njöt av det fina vädret :) iaf så gott vi kunde :) Elias skulle springa iväg och först så tog älsklingen han så nog fick han motion allt där en stund :P sen fick han vila så då va de min tur men sen så tröttnade elias och älsklingen skulle hem och byta om till arbetskläder och sen så gick vi ner till stan och där pussade vi hej då så gick jag och Elias till mamma en sväng för att se hur de gick med städningen! Sen gick vi hemåt och donade lite och Elias lekte och sprang för fullt här hemma!

Pappa och Åsa kom hit på lite fika :) trevligt va de :) Och sen va de läggdax för skrutten när dom åkte hem så nu sover han! En bra dag dvs :) Och helgens planer är i stort sätt planerad! blir de fint väder så åker vi till Linde på lördag för lite crusing! ett helt gäng härifrån :) trevlans blir de! Fast de är bara vi i våran bil och sen blir de ungefär 3 bilar till :) vad jag vet iaf :) På fredag ska vi förmodligen iväg och käka :) mums säger jag bara och skönt att slippa laga mat ibland men de är inte riktigt bestämt än! Får se vad resten av folket säger :) Fast veckan tar vi som de kommer, njuta av solen och mysa och leka är väl de som händer, förutom de här tråkiga städningen och diskningen! Ja just ja sen ska vi på kalas på Torsdag fast för mig blir de 2 ggr eftersom mormor ville träffa hela gänget samtidigt men eftersom min älskling jobbar em så går vi dit när tom har vaknat! Jaha nee de va väl allt för mig denna gång! Ska gå och ta mig nått att äta! Ha de gött alla!

 

älskar min familj mest av allt! Ni är mitt liv och mitt allt <3

Höres/M

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Sundström - 15 juni 2016 15:04

känner verkligen att humöret är på topp :) (trots dåligt med sömn) Dom ringde mig idag och frågade om jag kunde jobba lite ihelgen :) och självklart säger man inte nej till de :) pengar behövs ju och så blir de ju lite extra då jag inte behöver ta ...

Av Madeleine Sundström - 13 juni 2016 17:08

jag har fått tre underbara barn som bråkar, leker, myser och är kärleksfulla mot varandra så finns även en enorm saknad och längtan efter att få ge dom ett till syskon! Jag sa förut att de ABSOLUT inte skulle bli mer men man längtar efter magen, spa...

Av Madeleine Sundström - 12 juni 2016 19:56

Det känns att man har varit ute hela dagen.. Varit i stugan sen förmiddags.. Ögonen vill helst bara slå igen just nu ;) Men efter en mysig helg så är de dags för en ny vecka och från och med imorron börjar sonen på simskola så varje dag ska han nu ...

Av Madeleine Sundström - 10 juni 2016 14:52

Ibland så kan jag känna mig otroligt utbytt och oduglig.. Jag duger inte till nå.. Jag är glad att karln vill ha mig som fru iaf.. Just nu är jag så ledsen.. Ord kan inte förklara.. Jag håller tårarna inne.. Aja sonen har iaf åkt till sin far...

Av Madeleine Sundström - 7 juni 2016 21:41

i torsdags och fredags så jobbade jag två introdagar på hemtjänsten i åsgrändsgruppen då dom hade ont om folk till söndagen! Så efter man slutade i fredags så åkte jag hem i min ryckiga bil och hämtade hunden och sen åkte vi upp till stugan där fami...

Ovido - Quiz & Flashcards