Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Madeleine Sundström - 4 maj 2011 07:49

God morgon!

Här hemma så klev vi upp strax efter kl.07 men innan vi klev upp så hade vi våran morgon mys stund i sängen :) så mysigt! Vart ju väckt idag med av min skrutt som gav mig en puss :) mammas gosunge :)

Lovade igår att berätta om helgen så jag ska väl berätta lite smått :)


Fredag: Flyttade bara en massa och försökte få ordning på hemmet så gott som jag kunde, Elias rum va ju prio 1!

Lördag: Plockade och donade hela dagen men på kvällen så vart det en pause i det hela :) Då min älskling va fyllechaffis åt min far så lånade vi cadillacen resten av kvällen tills dom skulle hem :) Elias njuter verkligen och älskar att åka raggarbil :) Brosan,my och jim va även med :) mkt trevligt! Åkte ner och ställde oss vid volvo och tittade på raketerna :) sen va de bara hem och sova :)

Söndag: Drog vi iväg till v-ås för att storhandla på city gross :) man kunde nästan gå vilse där inne men gud så stort de va :) och bra priser enligt mig iaf :P sen när vi va klara så drog vi hem och lämnade varorna och sen så drog vi till kolsva och trackade min far en stund! sen va de hem och fortsätta och packa upp :)

Nu är man äntligen färdig med flytten och allt står på sin plats :) bara vitrinskåpet och elias hylla som ska upp :) sen är man helt färdig :)

Känns riktigt skönt :) och både jag och Elias och djuren stormtrivs här :) jaha nee nu ska jag dricka mitt te innan de blir kallt :) men nu har ni fått en uppdatering om min helg iaf :) Ha en bra onsdag!


Älskar min underbara lilla familj, ni betyder så otroligt mkt för mig <3<3

Hörs/M

Ovido - Quiz & Flashcards