Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Madeleine Sundström - 3 maj 2011 13:30

Hej där igen :)

Mkt har hänt dom senaste dagarna, därför har man inte kunnat skriva nått!

Flytten är äntligen klar och saker och ting börjar hamna på sin plats och vi trivs riktigt bra här till och med djuren trivs riktigt bra :)

Har en nyfiken katt som granne :P haha riktigt söt faktiskt!

Måste bara tacka mina underbara vänner och familj och min älskling med hjälpen! Vad skulle jag ha gjort utan er? :)

Känns riktigt skönt att vara köpingsbo igen men känns lite konstigt faktiskt :P haha inte riktigt van vid att bara kunna kliva ut och vandra ner på stan haha :)

Jaha nee en liten update fick ni nu iaf :) Skriver mer ikväll om vad som hände i helgen och valborg för nu ska jag byta blöja på skrutten och sen är det dax att fixa köttfärsen :) Blir taco till mig och älsklingen idag :) och igår fick han mat här med :P han har de bra min käraste men allt för honom, han ska ju snart iväg och jobba oxå så de är lika bra att sätta fart någon gång!

Älskar min lilla familj <3<3

 

Hörs/M

Ovido - Quiz & Flashcards