Alla inlägg den 20 maj 2014

Av Madeleine Sundström - 20 maj 2014 15:00

Ja det kan man verkligen säga att helgen gjorde! I fredags så åkte vi till ut till stugan och bosatte oss i husvagnen under hela helgen, dock så va vi in till crusingen i lördags där man träffade folk man inte träffat på länge samt lärde känna nya människor! Hade en riktigt trevlig kväll och söndagen spenderades åt att bara njuta i solen och titta när barnen och min far badade i barn poolen ;) sen va de bara att börja packa ihop och åka hemåt! Igår satte mannen upp hönsnätet på balkongen så nu kan vi ha dörren öppen så både leffe och lilla ruffus kan vara ute och vi kan även ha balkongen öppen utan att oroa oss om katterna rymmer sen :)
Just nu väntar jag på att mannen i mitt liv ska sluta jobbet och komma hem! Fast det är en timme kvar!
Lite små frusen är man men de är nog för att det är öppet typ överallt!

Ne nu ska jag vika lite tvätt och hänga tvätt samt köra igång både disk och tvättmaskinen!

Hörs/ Fru S

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards