Alla inlägg den 4 maj 2014

Av Madeleine Sundström - 4 maj 2014 10:54

.. Så va denna helg bortflugen, denna helg har gått nå otroligt snabbt, och imorron återgår vi till de vanliga igen efter mannens en veckas semester! Ska bli skönt men samtidigt tomt men jag och barnen ska nog kunna hitta på nått :)
Örjans syster Sandra har sovit hos oss ihelgen och snart är det dags att bege sig mot Kopparberg för att lämna henne! Har varit mysigt att ha henne här så nu kommer de bli tomt utan henne <3 men hoppas hon kommer snart igen :) nu bär det ut till lekparken sen åker vi! Lovade Elias att han skulle få gå ut igår men de vart ju pissväder så vi tog oss en liten tripp med bilen istället och hade lite kottkrig ;) alltid lika skoj :)

Många är så nyfikna va som händer i juni och varför jag längtar, jag är inte gravid och vi ska inte flytta till hus men däremot så ska vi hämta hem en ny familjemedlem, Leffes nya lek kompis :) namn är inte bestämt än :)
Eftersom vi var tvungna att ta bort finaste Luna då hon vart jätte dålig :(

Ne nu måste jag sätta fart
Hörs/ fru S

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards