Alla inlägg den 8 maj 2014

Av Madeleine Sundström - 8 maj 2014 10:11

.. Ja de gör verkligen dagarna, imorron har vi bott här i två veckor redan och dax för en pappa helg igen för Elias! Och vad vi ska göra de vet jag inte än, förutom att hjälpa till att köra lite skräp till tippen åt Mike och Catrine!
Idag hade jag hoppats på bra väder eller iaf inge regnväder men de får jag nog se mig i stjärnorna efter! Vill ju komma ut på promenad igen :( får göra mina träningar hemma istället men det är inte samma sak, då får jag lite egentid och får ladda batterina vilket behövs när man har en trotsig fyraåring och en bestämd liten tös som är på allt hon inte får vara på ;) och vikten ska ner, har slutat att äta skräpmat, fika och godis på veckodagarna och tar och unnar mig lite på helgerna istället :) kämpigt är de men jag ska fixa de :) vill i mina kläder igen, dom är saknade!
Ne nu ska jag ta mig en kopp kaffe och bara vara medans tösen sover och sonen leker !

Hörs/ Fru S

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards