Direktlänk till inlägg 20 juni 2011

God morgon god mooorgon :)

Av Madeleine Sundström - 20 juni 2011 07:51

God morgon Folket!

 

Idag så är man väldigt trött och seg, satt uppe och kollade på film igår kväll så man kom inte i sängs förrän efter 23 tiden och somnade väl runt halv 12 och sen upp strax före kl.06 imorse! Spännande :P njaaae skulle inte tro de men de va bara och kliva upp och ge skrutten frukost och sen äta själv!

Så nu väntar jag på att vi ska lägga oss en stund igen ;)

jaha om man skulle berätta lite smått om denna helg då :)

Fredags: kommer inte ihåg va vi gjorde, va hemma hos mamma och hälsade på iaf :)

Lördags: Va vi iväg på dop, mitt kusin barn Moa döptes och de va så mysigt att få träffa släkten igen och Joel och Elias vart verkligen kompisar :) busade och lekte som tusan :) Efter dopet så åkte vi hem till far min och de slutade med lite kubbspelande :) trevligt va de, sen hem och sova :)

Söndags: Åkte vi med svärfar för att älsklingen skulle köpa en bil, bilresan dit gick jätte bra och Elias va vaken hela tiden! Väl framme så vart de blöjbyte och sen kolla vi in bilen och den såg riktigt bra ut :) Så vi tog den, upp och skriva papper och där fick Elias leka med en liten tjej i nästan hans ålder :) sen va de bara att åka hem igen :) tog sin lilla tid eftersom vi åkte fel ett antal gånger ;) men vi hittade ut till slut :P sen va de bara hem och mata elias och låta han springa av sig och sen lägga hoonom!

Ja de va lite kort om min helg :) en bra helg :) Denna helg som kommer är det först midsommar firande ute i stugan med familjen :) och självklart så ska Elias få dansa runt midsommarstången :) och sen på Lördag så åker min älskade son hem till sin pappa och ska sova där första gången :S orolig och nervös hur de ska gå och jag kommer sakna ihjäl mig :( min älskade unge, kommer pussa massor på honom när han kommer hem på söndag :) Medans Elias är där så åker jag och min älskling iväg till Grangärde och ska fiska lite och ha lite mys och ägna oss åt varandra och fisket, dock så kommer Elias nog komma upp ett antal gånger :P han är ju min lilla fis ju :)

På fredag är de ett år sen jag vart själv med Elias, i Ett år så har jag tagit hand och uppfostrat Elias på egen hand! I början kom inte hans pappa så ofta och han va inte längre än 20 min kanske! Jag har klarat av sena kvällar med tidiga uppstigningar, dvs kl.02-03 ungefär, förkylningar, mkt skrik men även mkt skratt, glädjen över hans första tand, hans första ord va mamma, hans första steg osv.. Jag har klarat av att göra de som jag trodde jag aldrig skulle fixa men det gick galant :) och nu är Elias 14 månader och är en vild unge :) dock inget jag har uppfostrat han till att vara, för de fixade han själv ;) haha! Men jag älskar att vara med Elias och jag skulle aldrig byta bort de livet jag lever idag! Jag älskar min son, min pojkvän som är min lilla familj och så älskar jag såklart min stora familj :) Ne nu är det slut skrivet, nu ska vi mysa ner oss i soffan en stund innan vi ska vila en sväng :)

 

Höres/M

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Sundström - 15 juni 2016 15:04

känner verkligen att humöret är på topp :) (trots dåligt med sömn) Dom ringde mig idag och frågade om jag kunde jobba lite ihelgen :) och självklart säger man inte nej till de :) pengar behövs ju och så blir de ju lite extra då jag inte behöver ta ...

Av Madeleine Sundström - 13 juni 2016 17:08

jag har fått tre underbara barn som bråkar, leker, myser och är kärleksfulla mot varandra så finns även en enorm saknad och längtan efter att få ge dom ett till syskon! Jag sa förut att de ABSOLUT inte skulle bli mer men man längtar efter magen, spa...

Av Madeleine Sundström - 12 juni 2016 19:56

Det känns att man har varit ute hela dagen.. Varit i stugan sen förmiddags.. Ögonen vill helst bara slå igen just nu ;) Men efter en mysig helg så är de dags för en ny vecka och från och med imorron börjar sonen på simskola så varje dag ska han nu ...

Av Madeleine Sundström - 10 juni 2016 14:52

Ibland så kan jag känna mig otroligt utbytt och oduglig.. Jag duger inte till nå.. Jag är glad att karln vill ha mig som fru iaf.. Just nu är jag så ledsen.. Ord kan inte förklara.. Jag håller tårarna inne.. Aja sonen har iaf åkt till sin far...

Av Madeleine Sundström - 7 juni 2016 21:41

i torsdags och fredags så jobbade jag två introdagar på hemtjänsten i åsgrändsgruppen då dom hade ont om folk till söndagen! Så efter man slutade i fredags så åkte jag hem i min ryckiga bil och hämtade hunden och sen åkte vi upp till stugan där fami...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards