Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Madeleine Sundström - 22 juni 2011 20:32

Idag så har jag och min käraste varit ett par i 4 månader fast de känns som längre :) har känt han i flera år men har sett en sida från honom som jag aldrig sett förut, han är en helt annan person fast fortfarande Dirre :) Han är så underbar och mysig och vi har de alltid så skoj ihop, tror inte att de går en dag utan en massa skratt och tokigheter :) Dom här fyra månaderna har varit dom bästa på länge, han förgyller våra dagar med lycka,glädje,kärlek,värme och en massa bus :)

 

Idag så stod vi i en jälva kö nere vid netto tidigt som tusan men kom in till slut och hittade en massa :) Så de slutade med att älsklingen fick lov att gå upp och hämta bilen ;) haha, inte de vi hade räknat med :) hem och sen så åkte vi ner för att hämta ut alkoholen till power meet :) fun fun :) Lääääängtar :)

Sen va de bara hem och laga mat och sen mysa lite i soffan innan stora hjärtat skulle åka till jobbet! Sen har vi bara tagit de lugnt, Elias har duschat och provat pottan som inte är populärt än ;) Sen i med kvällsmaten och sen lägga hom sen dess har jag tagit lugnt :) sitter och väntar på att livet på bb ska börjar :) man bara drömmer sig tillbaka till den dagen Elias föddes :)  Jahapp nee håller på och lägger in lite nya bilder på fb så nu ska jag fortsätta innan de börjar!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

 

Hörs/M

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards